Be creative!

Az interneten található számtalan kreatív ötlet közül válogatom ki azokat, amelyre az olvasó első reakciója az, hogy "De király!" Megmutatom, nekem hogyan sikerült elkészítenem, és leírom a tapasztalataimat.

Rovatok

Utolsó kommentek

  • setomi: Nagyon ügyes vagy, nekem is tetszenek az egyszerű, otthon előállított dolgok. (2012.04.13. 16:57) Olajos mécses
  • bekiszani: Nagyon tetszett neki. Olyannyira, hogy azt mondta, hogy nem fogja rátenni a teás bögrét, nehogy tö... (2012.04.08. 19:12) Tálca decoupage technikával
  • Ollós Ani: Tetszik! (2012.04.08. 17:20) Olajos mécses
  • Ollós Ani: Szeretem a kreatív dolgokat. A Párod biztos nagyon örült a saját készítésű ajándéknak! (2012.04.08. 17:17) Tálca decoupage technikával
  • Ollós Ani: A pipik édesek! (2012.04.08. 17:14) Csibék
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • setomi: Nagyon ügyes vagy, nekem is tetszenek az egyszerű, otthon előállított dolgok. (2012.04.13. 16:57) Olajos mécses
  • bekiszani: Nagyon tetszett neki. Olyannyira, hogy azt mondta, hogy nem fogja rátenni a teás bögrét, nehogy tö... (2012.04.08. 19:12) Tálca decoupage technikával
  • Ollós Ani: A pipik édesek! (2012.04.08. 17:14) Csibék
  • rosalie: Vettél is egy fülbevalót? :) Nagyon szép lehetett ott Milánóban! (2012.04.06. 18:54) Milánóban jártam
  • bekiszani: Annyit szeretnék utólag hozzátenni, hogy érdemes damil helyett a hobbi boltban kapható fém karikáv... (2012.03.10. 17:34) Készíts magadnak fülbevalót!

Címkék

Bolondok napjára

2012.04.01. 09:52 - bekiszani

Ma van április 1-je, bolondok napja. Nem kerülhetjük ki a tréfákat, ma bármi megengedett. Nagyon sok áprilisi tréfát ismerhetünk meg, ha olvasgatunk az interneten. Ezek nagy része már elcsépelt, de kitaláltam valamit, ami garantáltan mosolyra fakasztja az embereket.

Letekertem egy guriga wc-papírt és mindenféle vicces dolgokat rajzolgattam és írtam rá.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Csináltam sudokut, és keresztrejtvényt is időtöltőnek. A bennt ülőknek írtam egy-két bíztató szót is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És kevésbé bíztatót is rajzoltam, ez egy szöges-drótkerítés.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nem maradhatott ki a tipikus magyar humor sem. (A feliratot jobbnak láttam elhalványítani itt a blogon)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jó tanács: vigyázzunk, mert a wc-papíron csak az alkoholos filc látszik jól, ám ez könnyen nyomot hagy az asztalon, ezért tegyünk alá már nem használatos papírt. Ha monitorról másolunk, nem kell alá papír, körömlakklemosóval le lehet szedni az átázott festéket.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://be-creative.blog.hu/api/trackback/id/tr914353342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása