Be creative!

Az interneten található számtalan kreatív ötlet közül válogatom ki azokat, amelyre az olvasó első reakciója az, hogy "De király!" Megmutatom, nekem hogyan sikerült elkészítenem, és leírom a tapasztalataimat.

Rovatok

Utolsó kommentek

  • setomi: Nagyon ügyes vagy, nekem is tetszenek az egyszerű, otthon előállított dolgok. (2012.04.13. 16:57) Olajos mécses
  • bekiszani: Nagyon tetszett neki. Olyannyira, hogy azt mondta, hogy nem fogja rátenni a teás bögrét, nehogy tö... (2012.04.08. 19:12) Tálca decoupage technikával
  • Ollós Ani: Tetszik! (2012.04.08. 17:20) Olajos mécses
  • Ollós Ani: Szeretem a kreatív dolgokat. A Párod biztos nagyon örült a saját készítésű ajándéknak! (2012.04.08. 17:17) Tálca decoupage technikával
  • Ollós Ani: A pipik édesek! (2012.04.08. 17:14) Csibék
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • setomi: Nagyon ügyes vagy, nekem is tetszenek az egyszerű, otthon előállított dolgok. (2012.04.13. 16:57) Olajos mécses
  • bekiszani: Nagyon tetszett neki. Olyannyira, hogy azt mondta, hogy nem fogja rátenni a teás bögrét, nehogy tö... (2012.04.08. 19:12) Tálca decoupage technikával
  • Ollós Ani: A pipik édesek! (2012.04.08. 17:14) Csibék
  • rosalie: Vettél is egy fülbevalót? :) Nagyon szép lehetett ott Milánóban! (2012.04.06. 18:54) Milánóban jártam
  • bekiszani: Annyit szeretnék utólag hozzátenni, hogy érdemes damil helyett a hobbi boltban kapható fém karikáv... (2012.03.10. 17:34) Készíts magadnak fülbevalót!

Címkék

Boszorkány ujj süti

2012.02.26. 22:44 - bekiszani

Farsang alkalmával kinézete miatt népszerű süti volt a boszorkány ujj. Az interneten találtam egy linket róla:

http://www.kreativcafe.hu/konyhatunder/sutemenyek/140-boszork-ujj-s.html

Megmutatom, én hogy csináltam, nekem hogy sikerült:

1.) Összedolgozzuk a 25 dkg vajat, 30 dkg lisztet, 1 csipet sót, 6 kanál vizet, 1 kanál ecetet. Helyezzük a masszát lisztezett tányérra, és tegyük hűtőbe kb. 2 órára.

  

2.) Amíg a tészta pihen, a 10 dkg mandulabelet dobjuk olyan forró vízbe, amit már levettünk a tűzhelyről, és hagyjuk benne 5 percig. Húzzuk le a barna héjat, majd áztassuk 3-4 percig piros ételfestékben vagy céklalében. Nekem nem volt itthon sem ételfesték, sem céklalé, így a köröm díszítését a végére hagytam.

  

3.) Készítsük össze a 2 tojás sárgáját, és a cukrot, amiket majd az ujjakra kell tennünk.

 

4.) A 2 óra leteltével vegyünk ki a masszát a hűtőből, és nyújtsuk ujjnyi vastagságúra.

 

5.) Vágjuk ujjnyi méretű csíkokat a tésztából, és formáljuk ujj kinézetűre.

 

6.) Ha csokival szeretnénk kifesteni a körmöket, akkor a mandulát most kell beletennünk a tészta megfelelő helyére.

 

7.) Kenjük be az ujjakat tojássárgájával

 

8.) Szórjuk meg kristálycukorral, majd előmelegített sütőben 200 °C-on süssük aranybarnára az ujjakat.

 

9.) Kenjük be a körmöket felmelegített csokival.

 

10.) Készen is vannak a boszorkány ujjak! Nem túl ízletesek, de nagyon látványosak!

A bejegyzés trackback címe:

https://be-creative.blog.hu/api/trackback/id/tr774212161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása